شرکت رنو با وجود تحریمهای آمریکا در ایران میماند

خرید بک لینک

مدیرعامل رنو:

شرکت رنو با وجود تحریم های آمریکا در ایران می ماند

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت رنو اعلام کرد که شرکتش با وجود تحریم های آمریکا در ایران می ماند.

جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، کارلوس گون، مدیرعامل این شرکت امروز جمعه گفت که شرکت رنو با وجود تحریم های آمریکا در ایران خواهد ماند.

در پی خروج آمریکا از برجام و اعلام واشنگتن مبنی بر اعمال مجدد تحریم ها علیه ایران، تعدادی از شرکتهای خارجی اعلام کرده اند که فعالیت های خود را در ایران کاهش داده یا متوقف خواهند کرد.

مدیرعامل رنو در نشست سالانه سهامداران این شرکت گفت: حتی اگر مجبور به کاهش شدید حجم باشیم، آن را رها نخواهیم کرد.

وی گفت این اقدام شرکت رنو برای زمانی که بازار مجدد گشوده می شود، یک مزیت محسوب می شود.

منبع

تندر 90...

ما را در سایت تندر 90 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: پنجشنبه 28 تير 1397 ساعت: 14:37

صفحه بندی