شرکت سایپا, روز گذشته در بخشنامه,ای قابل تأمل به نمایندگیها اعلام کرد مشتریانی که ساندرو, و تندر90 ثبتنام کردهاند، میتوانند محصولات خانواده پراید, یا تیبا را بهجای خودروی ثبتنامی خود از شرکت تحویل, بگیرند.
در بخشنامه, سایپا, به نمایندگیهای فروش آمده است:
احتراماً ضمن پوزش از مشتریان بهجهت تأخیر پیشآمده در ایفای تعهدات انواع محصولات رنو شرکت پارس خودرو بهاطلاع میرساند: مشتریان محترم میتوانند در صورت تمایل نسبت به انتخاب یکی از دو روش پیشنهادی زیر اقدام کنند.
1. انتظار مشتریان محترم تا رفع مشکل تولید محصولات رنو با شرایط ذیل:
الف ــ قیمت محصولات بهقیمت زمان تحویل, مشتری طبق قرارداد محاسبه خواهد شد.
ب ــ سود مشارکت و تأخیر طبق قرارداد بهمیزان 27 درصد (15 درصد سود مشارکت) ادامه خواهد یافت.
پیشنهاد اول برای مشتریانی که قصد تبدیل خودرو دارند:
جایگزینی تعهدات رنو با محصولات X100 ( سایپا, 131، سایپا, 151) و X200 (تیبا، تیبا2، ساینا) با سود مشارکت و تأخیر بهمیزان 27 درصد طبق قرارداد به یکی از روشهای ذیل:
الف) تعهدات انواع ساندرو, و استپوی به دو دستگاه خودرو یک دستگاه X100 و یک دستگاه X200 که یک دستگاه با موعد تحول بهمن 97 به بعد با قیمت زمان تحویل, محصول رنوی مشتری و یک دستگاه با زمان تحویل, آذر 98 بهقیمت روز شرکت.
ب) تعهدات تندر به یک دستگاه خودرو X100 ( سایپا, 131، سایپا 151) و X200 (تیبا، تیبا2، ساینا) با موعد تحویل, بهمن 97 به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنوی مشتری.
منبع
به روز رسانی: ظاهرا بخشنامه, فوق لغو شده است.
